Sudeeky34 Bebeğim 37+1 benim hesaplarımda özelde de aynı şekilde ama devlet hastanesi bana 34 olarak görünüyor diyor bunu yaşayan varmı ?
gamzecgr Sudeeky34 ultrason cihazları farklı olunca oynuyor biraz benim de devletle özel hiç bı zaman aynı çıkmıyor
eso14 Sudeeky34 cihazlarından. Banada doğum zamanı 2600 dediler bi doğdu 3 kilo. Boyuda 47 idi doğduktan sonra 51 çıktı. Pek takılma
Bebehlimmm Sudeeky34 canım ben 42de bana 35den gidiyorsun demişlerdi cok takılma 2 gün sonra seseryanla doğdu 4yaşında oldu üzme kendini