Gamzecanpolat Aysimal0 cinsiyet tahmini için çok erken değil mi 12. Haftadan sonra cinsel bölgesi oluşuyormuş Allah içinizden neyi geçiriyorsanız onu nasip etsin inşallah sağlıkla gelsin
sweethome1000 Aysimal0 ramzi teorisine göre karından çekilen ultrasonda bebek sağa yerleştiyse kız sola yerleştiyse erkek diye biliyorum. Vajinal ultrasonda tam teris sağ erkek sol kız 🥰 sanırım kız siznki banada amin inşallah 🤭
sweethome1000 ladyax zaten %90 doğrulk payı var maalesf :( benm ilk hamileliğimde tutmuştu bikaç arkdşmn daha tutmuştu 🙏🏻
sweethome1000 Onell sola yerleşmiş gibi duruyor ramzi teorisine göre erkek sanırım . karından çekildi dimi