Tazeanne68 Kızlar merhaba folik asit kaç ay kullanılmalı iki doktora muayne oldum şuan 14+6 dayım Bi doktorum artık birakabilirsin dedi Bi doktorum doğuma kadar devam dedi hangisini dinleyecegimi şaşırdım tavsiyeniz nedir zararı.olir mu doğuma kadar kullansam
mervemurat16 Tazeanne68 bana doktorum doğuma kadar kullanmamı söyledi ama dediğiniz gibi bazı doktorlar ilk 3 ay kullandırıyor sadece
Sule0- Tazeanne68 ben bir çok doktora gittim ve hepsi sadece ilk üç ay kullanmamı söyledi üstelik doğuma kadar olan süreçte de folik asit içeren besinleri her gün az miktarda da olsa tüketmeye çalışmalısın
Bahar1644 Tazeanne68 doktorum 12. Haftadan sonra bir anlamı yok kullansan da demişti o yüzden kullanmıyorum . Zaten benim planlı gebelik olduğu için bir ay öncesinden yani hamile kalmadan önce başlamıştım 12. Hafta bitince de bıraktım