Ya bu sabah ön tarafımda bacak kemiğimde bi ağrı olultu pelvik kasmı deniyor ne deniyor tam olarak bilmiyorumda önceden böyle bi ağrım yoktu dünden beri az az ağrımaya başladı hamileliğimin 6.ayındayım internete baktıgımda erken doğum belirtisi falan diyor hiç yaşayan varmı bu durumu ilk hamileliğim çok korktum o yazıyı görğnce :(