Tugba_turk46 Kızlar bat 13 bugün erken gebelik testi yaptım sonuç negatif olsa çıkardı demi🥺 çok yıprandım düşünmekten🙁
Jeonxx Tugba_turk46 ben bu testle öğrenmiştim adetimden 4 gün önce beta 16 çıkmıştı. Büyük ihtimalle olsa sizinde çıkardı ama bazen geç döllenmede oluyo
Merve-metin Tugba_turk46 geç döllenme olduysa çıkmaz canım en garanti adetin gecikince test yapman gerekir
Amanguzelyavasyuru Tugba_turk46 bende 5 gün kala yaptım negatif beklicem dedim bekleyemedim insanın modu çok düşüyor🥲