aminehumamoms burvancu 17de öğrenmiştim her gittiğim doktor kız dedi hiçdeğişmedi şuanda 28haftalıgım🌸
burvancu Pamuk 14. Haftada gitmiş olacağım kontrole öğrenir miyim ki 🥰 Bir de bu zamana kadar hiç vitamin vermedi doktor sadece 1 defa gittim memnun kalmadım başka doktor için de 6 kasıma randevu bulabildim geç kalmadım değil mi normal mi yaşadığım süreç
Pamuk burvancu Canim ben riskli gebeyim her hafta gidiyorum. Her gittiğimde bacaklarını acmamaya yeminliydi😂 En son şans eseri vajinal gördüler ☺️ Pozisyon verirse görürsün.
aysegullozdm burvancu biz şu an 22 haftaligiz doktorumuz ancak 18. Haftada gördü kendini göstermedi prensesimiz hiccc 😻🩷🩷