Gulsahkizilkan Merhaba haftaya kontrolüm var 34 haftalık oluyor. Sezaryen için ne zaman gün aldınız? Kaçıncı haftada doğum yaptınız? Küveze girdi mi bebek kaç kg doğum yaptınız paylaşabilir misiniz
aysenuurr11 Gulsahkizilkan benimde cuma günü kontrolüm, 34 haftayi dolduruyoruz bende merak ediyorum burda bekliyim💖
koomikbiranne0507 Gulsahkizilkan 36. Haftamda gün aldım 38+5 de doğum gerçekleşti küveze falan alınmadı kızımda 3kilo 200gr civarı doğmuştu 4 sene oldu
Aysegul_my Gulsahkizilkan ben bugün 34+5im kontrole gittim haftaya gel sezaryen icin gün belirleyelim tahlillerini yaptiralim ekg ye falanda girersin dedi o zamanda 35+5 olucam erken mi alır acaba die düşunüyorum gebelik şekerim var kilo alımıda düzenli alıyor da şuan 2 bucuk kilo ama kafam karisti 2. Sezaryenim
Gulsahkizilkan Aysegul_my Bende de şeker var o yüzden sezaryen istedim açıkçası şekerden korkuyorum. Bi arkadaşım doğum yaptı kordon dolanmasından bebeği 10 gündür küvezde korkuyorum bende :( o yüzden en erken sağlıklı ne zaman oluyorsa o zamam olsunlar inşallaah 🤲
Mira343434 2 norml yapıp 3, üye 2 Ekim’de sezaryan doğum yaptım 36gittim günüm belirlendi 38+4 de doğum yaptım rabbim hepinize saglikli bı şekilde doğum ypmanizi bebeginizi kucağınıza almayı nasip etsin
Gulsahkizilkan Mira343434 Amin inşallah çok teşekkür ederim darısı bize inşallaah 🤲 Az zamanım kaldı benimde. Tabii kilosuda önemli dimi en son 32de gittiğimde 2 kiloydu haftaya kontrolüm var bakalım kaç kilo oldu