Ayshe0011 Merhaba. 02.10.2023-te çatlatma iğnesi oldum. Doktor 17 si test yaparsın dedi ama ben bugün yaptım ve sonuç negativ. Pozitive döne bilirmi? 17 ni beklemeliyimmi? Morelim çöktü
Gamzealptkn Ayshe0011 testn yalnş olablir mi çünkü iğnenn etkisiyle yalancı pozitf çıkıyo test hep ben de 03-10- da oldum iğne ayın 8indr test yaptm pozitfdi herkes yanıltıcı olur bu en az 13-14 gn geçsn ddi
cokbilmismom 17sine daha 6 gün var çok erken yapmışsınız ben doktorum ne zaman dediyse o zaman yaptım hiç aklınıza getirip stres yapmayın günü geldiğinde gidin kan verin
cokbilmismom Hatta ben çatlatma iğnesi yapıldı doktorun dediği günleri değerlendirdim adetime de 2 3 kalaya kadar gün aşırı beraber olduk sonuçta ihtimal olabilir geç döllenme olabilir vs hemen moralinizi bozup pes etmeyin