bskts26 merhaba, ben de yaşadıklarının aynısını 32+0 da yaşadım 1 gece hastanede kaldım. Doktoruna güven ve bebeğinle konuş, orada güvende olduğunu onu çok sevdiğini zamanında sağlıklı doğmasını söyle ben konuşmuştum baya :) benim işteki stres nedeniyle sancılarım artmıştı hemen işi bıraktım ve uzanıyorum o zamandan beri. Oturmak çok az. Kasılma önleyici hap kullanıyorum.35. Hafta olduk içini ferah tut. Dua ediyorum sana, umarım bebis de sabırlı olur :)