bskts26 bakın 34. Haftadayım ama 2150 gram ve doktorum bebek düşmüş hazırda bekle dedi sancım 10-12 ve bir iki kez de 40 geldi nst de bugün… yani diyeceğim o ki 2 kilo ve üstü için hayati risk yok denecek kadar az ayrıca arkadaşım 35. Haftada bebeğini anne karnında kaybetti… vardır bir hayır diyip sakin kalıp anın tadını çıkarın