EczOzlemC 35. Haftamdayım sertleşme oluyor arada sırada ama süreklide olmuyor bende. Doktorum çok normal panik yapma adet sancısı gibi sancı da çekersin dedi. Zaten gerçek sancın başladığında evde duramayacaksın hastaneye koşacaksın dedi. Yani dinlenmeye çalış lütfen. Çoğu zamanını uzanarak geçir sadece sancılanırsan dayanamazsan beklemeden hastaneye git🙏🏼