Bende 32 haftalıkken o salgına yakalandım 2 hafta önce hastanede yatacak duruma geldim serumlar toparladı beni ne yesem içsem fayda etmemişti Allah yardımcınız olsun çok ama çok kötü bende o bağırsak ağrısından hep kasilmalarim çıkıyordu sonra düzeldi çok şükür