Kypnrbrcu 🙋♀️ bende de tıpatıp aynı şeyler var. Benim 1 haftadır başlamış bu durum. Karnımın alt kısmına adet ağrısı gibi bi sancı atıyor biraz devam edip geçiyor. Bazen karnımın alt kısmında tekmelerini hissediyorum bazen de başka yerlerde artık keyfi nereyi isterse 😄 bugün sağlık ocagina gittim ebeye sordum dedi normaldir gebelik yaşın büyüdükçe sancılar artar. bebeğin rahimdeki yeri daralıyor normaldir dedi. Carsamba kontrolum var doktoruma da sorarım. doktora hangi şikayetimi diyosam normal diyo. 😄 demek ki normalmiş 🤔