Gizemmciik ben 32.haftada ayrildm canım.
Bizde yol parası ve bono uygulaması var o ayrı yatıyor
2 ay boyunca yol parası ve bono yatirdilar.. maaşım yatmadı..
müdürü aradım insan kaynaklarına meil attı Bir hafta sonra bı baktım hesapta 2.5 milyar görünüyor şu anda ücretli 2ayim kaldı Kalan param varmı yokmu bilmiyorum part elemanm o yüzden hesaplıyorum bu 2.5 milyar 4 aylık param başka yatarım bilmiyorum