Ben de özel banka çalışanıyım. Günlük çalışma süremiz 7.30 olmalı değil mi? İnsan kaynakları bana mola ve yemeğinizi düştüğünde zaten 7.30 zaten dedi. Ama mailde “ yarım saatlik erken çıkış, yada yemek molalarına ekleyip kullanabileceğim açıkça yazıyor” ama bunu düşmemi istiyor insan kaynakları sizin de öyle mi