4 Eylül’de şekilsiz kese dolayısıyla doktorum kürtaj yapmak istedi ama ben kendim düşürmek istedim ve 25 Eylül’de tamamen kendim keseyi düşürdüm 3 gün yoğun kanama 5-6 gün lekenme oldu ve bitti temizlendim tamamen 8-9 Ekim’de yine lekenmem oldu şimdi yine yok bugün test yaptım idrarda galiba halan HCG var testim pozitf sizlerde nezman 0 landı HCG