Şiddetli adet kanaması gibi kanamam olmuştu ve kalçadan iğnelerle gün gün azalarak kahverengiye döndü. Dün sabaha kadar pembeydi. iğneye devam etmeli miyim?
Kahverengi normal mi?
Vurulmalı mıyım iğneyi?
Şüphede kaldım. Vurulursam zararı olur mu acaba çok tedirginim. Yanlış bişi yapmak istemiyorum.
Kanaman varsa 1 gün arayla vurul dedi.Kanaman bitince 2 günde 1 vurul dedi.