mombarbie_ Zeybal34 keseniz işaretli olan şuan bebek gorunmuyor kesenizde haftaya bebisinizi kesede görürsünüz 😊
Selma2412- Zeybal34 kese küçük oldugu icin görülsün diye işaretliyor doktorlar canım bir sonraki doktor kontrolünde işaret koymıcak muhtemelen cunku kese büyümüş olcak insaAllah
Zeybal34 Selma2412- inşallah ya pazartesi kontrolümüz bakalım. İnşallah geç döllenme olmuştur da 2. Keseyi ve kalp atışınıda duyarız. İkiz bekliyorduk. Tek kese görüldü.
Zeybal34 Birde sol karın tarafımda baloncuklar patlıyor sanki normal mi? Tık tık yapıyor arada çok saçma bir biçimde.😊 Kalbim 1 dklığına aşağıda atıyor gibi.