Arassimo yaklaşık 5 yıl satamıyorsunuz araç, gayrimenkul gibi şeyleri, telefon vs de başka birine devredemiyorsunuz. Resmi olarak kazanıp da ben kazandım diye ortaya çıkan bir vatandaş yok özellikle arabayı. Telefon falan veriliyor yine. Aldığınız her biletle eğer gerçekten birine çıkıyorsa birine araba satın almış trendyola ve milli piyango idaresine yüklü miktarda gelir sağlamış oluyorsunuz başka hiç bir vasfı yok çekilişin