Merhaba kızlar, son adet tarihimin ilk günü 4 Eylül dü . Bugün kan testi verdim 2562 çıktı. Çok mutluyum ( Allah isteyen herkese bu mutluluğu yaşatsın inşallah amin) . Şimdi ilk olarak benim ne yapmam lazım sizce doktora ne zaman gideyim . Kese şimdi görünür mü kalp atışı duyulur mu ? O kadar heyecanlandım ki bu güne kadar bildiğim her şeyi unuttum sanki :) bana bi fikir verirseniz çok sevinirim