Herkese merhaba geçen hafta kese görünmediği için bu hafta kontrole gittim ancak beta HCG değerim 750den 170e düşmüş doktor kendine kendine düşmesini bekleyeceğiz dedi eğer yükselip düşerse dış gebelik olabilir dedi böyle bişey yaşayan değeri yükselip bebeğini kucağına alan oldu mu ya da kimyasal gebelik neden olur sonrasında hamile kalabilir miyim hemen ?