denizalismom Ankara-58 doktorumun tavsiyesiyle 4 saatte bir mola verdim 15-20 dk yürüdüm . Ve de birkaç ayak hareketi yaptım şişmesin diye çok şükür bişey olmadı 🙏
Sym_nr denizalismom 15 haftalığız 8 saat yolculuk yapacağım kendi aracımızla ama dönüşte otobüs veya hızlı tren kullanacağım bi sıkıntı olur mu sizce? Doktora gidip danışmadım malesef zamanım olmadı
denizalismom Ankara-58 hayır 4 saatte 1 mola verdik 20 dk falan yürüdüm. 11 haftalıkken gitmiştim. Diyarbakır dan İstanbul’a .
denizalismom Sym_nr doktorunuza danışmanızda fayda var. Ama Muhakkak mola vermeniz gerekiyor yoksa vücudunu şişer ödem toplar.