sevgdemr5 merhaba maşallah süreciniz kolay ve güzel geçsin inşallah. 🥰
Bende 40. Haftamı doldurdum hala bekliyoruz. Oğluşum biraz nazlı çıktı. Bu hafta aşırı yoğun bir bel ağrısı çekiyorum nedense.. iki gün önce hastaneye gittim 1,5 cm açılmam varmış sancım ara ara oluyor ama henüz doğum sancısı çekmiyorum suyum da gelmedi. Bakalım ne zaman gelicek cennet hurmam merakla bekliyoruz💙🥰😍