Canım bende 12.haftamdayım sabah ve akşam prilam kullanıyorum hala et tavuk yumurta yoğurt yiyemiyorum ama en azından diğer yiyecekleri yiyebiliyorum diğerlerinide 5.haftadan sonra yiyememiştim sadece salatalık yiyerek bu haftaya kadar geldim geçen hafta ve bu hafta biraz daha hafifledi gibi en azından 2 3 günde bir yoğun oluyor o kadar fazla değil eskisi gibi İnşaAllah bitiyordur yavaş yavaş bazılarının doğuma kadar devam ediyormuş bende korkmuştum ama hiç belli olmaz pat diye bir anda azalıp kaybolabilir