melkebtt
selam arkadaslar 34+2 haftalık hamileyim, hamileligimin basindan beri kadin dogum hastanesine gittim tahlillerim butun islemlerim orda yapildi fakat belirli bir dr um yok buldugum dr u bir daha bulamiyorum o yuzden kontrollerim duzenli olmadi kendi kafama gore gittim geldim.. devlette dogum yapmak istedigim icin su saatten sonra ozele muayneye gitmekte sacma geliyor son zamanlarinda kendine bi dr belirle ona git diyenler var galiba son zamanlarda daha sık gitmek gerekiyor dr a.. en son 3 ekimde deyatliya gitmistim o kadar en son dr uma yine sira bulamiyorum mecburen baska dr dan aldim 25 ine oda 36+2 haftalik oldugum bir vakite denk geliyor.. bebegim kiz kizlar pek durmaz diyorlar 😀 sizce kacinca haftada gitmem benim icin daha faydali olur , bazi dr lar da sacma sapan muaynelerle erken doguma sebep olabiliyorlar o yuzden erkendede kendimle oynatmak istemiyorum.. devlete giden arkadaslar varsa veya konu ile bilgisi olan yardimci olursa cok sevinirim ..