Bernadmrk amin inşallah sizde çok sağolun🙏❤️ evet genel olarak ultrason zararlı aslında bebişler için ama kontroller içinde şart mecbur. Allah korusun tabi olmasında eğer bişey olursa hamilelik sürecinde bunu öğrenmenin yolu ultrason ve yapılan tetkikler. Mesela 18.haftamda bana bebeğimin kalbinin delik olduğunu söylediler. Detaylı takibi yapılıyor o haftadan beri. Ultrasonla bakılmasaydı bu anlaşılamazdı. Doğuma kadar kapanır inşallah sizde dua ederseniz sevinirim, duanın gücüne çok inanırım, herkesten dua istiyorum o yüzden. Güzelce kavuşalım yavrularımzla hepimiz inşallah🤲🌸