20 haftalık olduk artık 😍 hareketlerini hissetmeye başladım özellikle yemek yedikten sonra sırt üstü uzandığımda kıpır kıpır 🥰🥰 çok güzel bir duyguymuş gerçekten. Çok sık tuvalete gidiyorum bazende gaz sancım oluyor 🥺 başka bir şikayetim yok şükürler. Sizde durumlar nasıl ?
Bu arada artık dışardan hamile olduğum belli oluyor 🥰