Nora34 ay ben varım aşırı derecede panik atak, anksiyete, kaygı bozukluğu ve sosyal anksiyete sahibiyim bende ilaç kullanırken hamile kaldım öğrendikten sonra psikiyatri doktorumu aradım ve o bıraktırdı bebek her şeye şifadır dedi ama olmazsa gebeliğe uygun ilaçlar var dedi ama ben istemiyorum kullanmak psikiyatri doktorum da pek önermiyor şuan ufak tefek takıntı ve benzeri şeyler yaşıyorum ama üstesinden gelmek zorundayım bebeğim için