Kızlar merhaba 37 haftalık hamileyim. Şeker ölçümlerimi evde kendim takip ediyorum. Elimde optima şeker ölçüm cihazı mevcut onunla ölçüm yapıyorum. Doğru ölçüp olcmedigini kontrol etmiştik aynı anda hem hastanede hemde cihazda ölçüm yapmıştım cihaz 33 birim kadar fazla ölçüyordu. Bugün tekrar ölçüm yaptım tokluk 1. Saat 139 çıktı aklıma çok takıldı doktoruma danismadim henüz ama sizde çok mu yüksek bir ölçüm aranızda şekeri yüksek olup sağlıklı bir şekilde doğum yapıp bebeğini kucağına alan var mı acaba