KIME teşekkür ederim 🌸
35 olduk bizde geçen haftadan beri hurma tüketiyorum. Ahu duduya başlıcam inş.
Melek-Gundogdu bende başlayacağım bugün hurmaya 😊
saleymom inşallah kolay bir şekilde 🤲🏻
Sesssi Bende bugün başladım.☺️☺️☺️ Rabbim en güzelini en kolayını nasip etsin.☺️
Sesssi 17 Kasım tahmini doğum tarihimiz az kaldı.🌸
KIME ben arada yapıyorumda korkuyorum erken olur vs diye
Allah hepimize kolay doğumlar versin 🙏
Melek-Gundogdu Maşallah az kalmış sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Hiilal0606 Amin inşallah canım. İnşallah sizde inşallah 🤲🤲🤲🤲