B7710 Merhaba 11. Haftadayım doktor birşey söylemedi ikili tarama için kaçıncı haftada gittiniz aç karınla mı tok karınla mı farkediyor mu bilgisi olanlar
Mavisim3457 B7710 12 haftada gittiğimde 1 ay sonra gel demişti bende ilkten bilmiyordum zamanını geçirmiş oldum dr yüzünden. Tavsiyem 13. Hafta haftada gitmen. Biraz daha büyümüş olur. Farketmiyor diyorlar aç tok. Ben aç gitmiştim zaten yaptıramamıştım
nih B7710 12. haftada gittim, aç gitmiştim bebek hep uyuyordu ultrasonda, enseyi ölçemediği için kahvaltı yapıp gel dedi. aç tok fark etmiyor ama bebek tokken daha hareketli oluyor
ipekkus B7710 bana tok gel denilmişti tok gitmiştim bide çikolata bulunsun yanınızda demişti sanrim hararetli olmasını sağlıyormuş ( her hastane farklı olabilir belki benim gittiğim öyle demişti ) 😊
Pinark92 12+5te gittim ben 11-14 haftalar arası yapılıyor canım tok gel demişlerdi bana usg gireceğim için de yani farketmiyor