Canım anneler ben burada seker ile ilgili bir post açmıştım bilenler bilir neyse kendi kadın doğum doktorum sekerin sınir da ama teste yanlis olduğu icin bunu bilemiyorum aclik tokluk ölçumu yapti4 dedi ve beni her ihtimale karşı dahiliyeye yönlendirdi yine bir ölçüm yapılsın dedi her neyse bende bu hafta ile 2.ci haftam olacak evde kendim ölçüm yapıyorum diyetisyeninde verdiği listeye göre uymaya çalışıyorum arada kaçamak yapmama rağmen çok şükür açlık 90,95 çıkıyor tokluk şekerim de 120,135 daha yukarısı yok sadece canım bi defa patates kızartması istedi yedim o gün şekerim 150 oldu ama üstüne muz vs. De yedim her neyse 7 gün ölçüm yaptım dahiliye doktoru sadece en son çıkan sonucu değerlendirip bana şeker ilacı başlayacağını söyledi ben şok oldum sonra ben sonuçları hemssireme gönderdim kaçamak yaptimida belirttim normal sonuçlar dedi en son 150 yüksek çıktı dedi bende ogun dikkat etmediğimi belirttim muz patates kızartması hatta ogun tatlıdan yemiştim 🤦🏻♀️ ve tokluk 150 çıktı hemşire sen yine dikkat et dedi ama dahiliye doktoruna 7 günün ölcumunde sadece 1 güne takılı kaldı bana yok yemek saatlerin çok dengesiz dedi sabah 9 ,10 gibi kahvaltı yaparım ara öğün yaparım öğlen 1 de yemek yerim ikincide yine ara öğün yaparım akşamda en geç 20:00 da yemek yeriz birde ilaçlarımı bu saatlere göre ayarlı bana dün bu saatleri değiş en geç 6 da akşam yemeğin bitmiş olsun dedi ama bu Seferde gece açıkıyorum ben bu işten bir şey anlamadım bu arada kadın doktoruma şeker ölcumum gönderdim normal dedi en yüksek olanın durumunda iza ettim birsuru şey yedim ona rağmen dikkat edersen bisey olmaz dedi şimdi tekrar ölçüm yapıyorum 1 hafta sonra yine dahiliyeye gidicem bu sabah açlık 98 çıktı tokluk şekerim 132 çıktı 🫨bu sonuçlara rağmen bana şeker ilacı başlayacağını söyledi dahiliye doktorunu değişsem mi diye düşünüyorum sizce sonuçlar nasıl