ozgesel1seyler hamilelik şekeri bende de çıkmıştı , hatta sınırda çıktığı halde dahiliyeye göndermişti doktorum. Dahiliye demişti ki normalde olsa bu kadar şeker sana zararlı değildir ama hamilelikte bebeğe çok zararı var . 1 hafta diyet verdi şekerim düşmüştü çok şükür . Hamilelik boyunca diyet yaptım Bebişim için☺️