Kızlar doktoruma koleztazdan süpheleniyorum dedim ellerimin üzeri kaşınıyordu alt,ast vs.testler istedi normal geldi.ama yinede ellerimin ustu kasiniyor dayanilmicak gibi yada cok yogun degil öyle bide gogusleerim kaşiniyor ama catladi ondan supheniyorum sizce başka özel klinikte baktirsammi açlik safra asidi testime kaşınmada böyle once bi yanıyor sanki sonra kaşınıyor 33+3 üm