Bende gidiyorum ne yapacağımı bilmiyorum benim iki gebelik kaybım var ilki tüp bebek kalbi gelişmedi ikinciye normal kaldım 18 haftamda suyum patladı ağrı yok kanama yok bir anda Şuan 3 gebeliğim 12 haftamdayım normalde serklaj ve iğne önerdi ersin hoca ebru hocaya gittim 3 gün önce onunla devam edecektim ama kafamda çok karışık şeyler yaşıyorum bana kafama göre serklaj yapamam dedi açılman olursa yaparım dedi ben nası riske atim ne yapim bilmiyorum