Zeybal34 hiiiç kimseyi dinleme benzer bi kayınvalide de bende vardı, 13 haftaya kadar kendi annem baktı el bebek gül bebek sonrasında kayınvalidemle kalmak zorunda kaldım başladı sen ne zamana kadar böyle yatacaksın, bence gereksiz kasıyorsun gibi gibi eleştirilere (benim de tüp bebekti bu arada ve kanamalarım olmuştu). Artı yatıp dinlemeyi geçtim, salam sosis sucuk yememem lazım dediğimde aman benim kızım hiç böyl yapmadı bunu sana kim söyledi ki diye eleştirdi, kurufasulyeyi sucuklu yapıcam ondan bişi olmaz dedi vs vs. Bende kendimi fazla naza çekiyormuş gibi hissettim daha rahat davranmaya başladım ve 15. Haftamda durduk yere suyum geldi bebeğimi kaybettim. O yüzden asla kimsenin ne dediğini umursamayın. Nasıl rahat hissediyorsanız öyle yapın.