Ezbuak Kızlar sezeryan doğum yaptım 5.günüm bugün büyük tuvaletimi yapamadım ne yapmam lazım normal mi bu
dnzalya123 Ezbuak kaysı hoşafı için rahatlıkla yaparsınız bagırsaklar daha kendine gelmedi çünkü hoşaf yapın
Minikannesi00 Ezbuak bana hastanede kayısı hoşafı getirmişlerdi ,doğumdan çıktığım gün akşam bir kase içmemle tuvaletimi yaptım. Çok etkili ,denemediysen dene bence
Aselim44 Ezbuak hoşaf kaynar şerbet filan yapsınlar iç ben hemen yaptrdm hic sorun yaşamadım o yüzden