Kızlar herkes tecrübesini yazsın istiyorum. Bebeğim 3 haftalık 1 aylık olcak. Normalde gece uykusu düzenliyken 2 gündür bozuldu durmuyor uyumuyor. Pskolojikmen bende kötü oluyorum eşimle tartışıyoruz🥺bazen öyle bunalıyorum ki bırakıp gidesim geliyor doğurduğuma pişman oluyorum. Bide 40 ı çıkmadan babası gezmeye götürdü bundan dolayı düzeni bozulmuş olabilir mi? Çok kötüyüm psikolojikmen yani lütfen içimi rahatlatacak bişeyler söyleyin. Çaresizim🥺😢