aminehumamoms İlk doğumu olanlar için planlı sezeryan yapan varmı devlette yoksa doğurucagın günmü anlaşılıyor
mombarbie_ aminehumamoms çatı muayenesinde karar veriyorlar diye biliyorum birde başı asagi inmediyse yoksa sonuna kadar normal doğumu destekliyor devlet hastaneleri
mombarbie_ aminehumamoms 32den sonra diyorlar genelde ama kesinlikle normal istiyorsanız sancı zamanı bile dönmeye başladığını söylüyorlar bebisten bebise değişiyor