nusyaaasn hiç birşey yapma canim bence, bak beni perinatolog takip ediyor, bu işin uzmanı yani. Anne karnında hiç bir tedavi yok zaten, risk var olsa nolur olmasa nolur? Sağlıksız bebeği vücut zaten dışarı atıyor, tedavisi de yoksa öğrenip 9 ayı niye burnumuzdan getirelim? Ki hiç bir sonuç gerçek değil,nice sonuçlar gerçekle uyuşması şahit oldum. Bence kendinle ve bebeğinle oynatmq, hamileliğinin tadını çıkar 🤍 sağlıkla zamanında gelsin