Ummu_gulsevinc gönderihttps://mutluresim.com/images/2023/10/11/nJEETg.jpg dün akşam yaptım bu testi adetime 4 gün daha var ilk başta hiç görünmedi ama aradan yarım saat sonra çizgi gölge gibi çıktı pozitif mi sizce
mombarbie_ Ummu_gulsevinc pozitif gibi sabah ilk idrarla tekrarlayın koyulasma olursa kan vermeye gidebilirsiniz
Ummu_gulsevinc mimar_anne adetime 4 gün daha var o yüzden silik çıktı diye düşünüyorum yarın kan vermeye gitsem olurmu ki
Ummu_gulsevinc Gggg-12 banada öyle geldi sanki farklı yerde belirmiş çizgi yarın kan vermeye gidecegim