Slcnslmz Merhaba arkadaşlar bugün testim 702.05 çıktı fakat doktor bana daha önceden düşük yaptıgım için gebesin bile demedi ne saçma doktorlar artık ya sizce gebesiyim değerim Cuma günü 343dü bugünde artmış
Nursemom90 Slcnslmz aslında değer biraz düşük geldi bana cuma sabah mıydı ölçüldüğünde? Bugünkü sonuç düne mi ait? İki gün sonra tekrar kan verin.
Slcnslmz Nursemom90 Cumartesi günü gece 2de çıktı sonuç Cumartesi verdim pazarteside verdim sabah öğlende bu çıktı
Slcnslmz Nursemom90 yanlış yazmışım cumartesi olacaktı cuma 143cumartesi 300küsür çıktı bugünde 700küsür
Nursemom90 Slcnslmz tamam bende öyle tahmin ettim ondan sordum ozaman gayet güzel değer keyfini çıkar artık on gün kadar sonra kalp atışını duyarsın ❤️🧿
Nursemom90 Slcnslmz çok acele etme on güne netleşir herşey ama kanaman ağrın olursa mutlaka git doktora
Yldzzyldzz Kalp atışını duymadan gebesin diyemeyİz demişti bana da doktorum canm Allah korusun dış gebelik boş gebelik falan olmadığı kesinleşince diyolar gebesin diye sonradan üzmemek için 😊