Maryhoney ben sizden çok özür diliyorum 🤭🤭 ilk soru detaylı ultrasondu ya ben onunla karıştırdım hep detaylı üzerinden cevaplıyorum ikili taramayı aynı gün yapıyorlar evet normal muayene esnasında yapiyolar zaten sonrasında kan alıyorlar zaten 🤭🤭tekrar kusura bakmayın ama detaylı içinde şimdiden randevunuzu almanızı oneririrm