Kızlar bat yarın erken gebelik testi pozitif çıktı şimdi gidip acile direkt beta baktirmak istiyorum desem bakarlar mi alttan muayene falan olur mu bı kere baktırmak istedim burda ne hastalar var sen kan vermek için gelmişsin diyil azarladı eve gönderdi o yüzden cekiniyorum