bambiriver11 hadi kızlar 29-30-31 hafta gerçeklerini konuşalım dertleşelim ? neler yaşıyosunuz , evdemisiniz iştemisiniz ?
babylook bambiriver11 31 haftatalığım dün geceden bu saatte kadar istifra ediyorum miğdem yanıyor artık canım çok acıyor🥹
December bambiriver11 30. Haftadayim geceleri aşırı mide yanmam başladı beni cok zorluyor ama rennie şurup şimdilik işimi görüyor şu an icin tek sıkıntım kabızlık yaşıyorum maalesef o derdime çare bulamıyorum ☹️
minikmucizeemaak bambiriver11 31+1 artık herşey çok zor 😂 Mide yanması, bulantısı, uykusuzluk, ağırlaşma ne ararsan var bende
didemkose bambiriver11 bende yarın 30a giriyorum işteyim son 2 haftam ama bu 2 haftadır çok ağırlaştım penguen gibiyim 🥹
bambiriver11 babylook bende miğde yanması olmadı istifra da ilk 3 ay yoğundu bakalım bende neler olucak şuan 29+4 Allah kolaylıklar versin canım
Mothertea December sabah bir bardak suya bir iki damla elma sirkesi bir kaç damla limon deneyin bağırsakları boşaltıyor rahatça
bambiriver11 December kabızlık bende henüz başlamadı ama şişkinlik ve ödemin hakkını veriyorum sağolsun
December Mothertea bunu denemedim bir tek. Bir de bunu deneyeyim inşallah kurtulurum bu sorunumdan teşekkür ederim.
Lenasnmz Haftaya bu gün girdim, burda bekleyip genel belirtileri okuyayım🥰 hepimize kolaylıklar diliyorum. Henüz hiç bir zorluk yaşamadım yediğime içtiğime dikkat ediyorum 8 den sonra hicbirsey yemiyorum. Akşam en son kapanışı genelde probiyotik yoğurt ile yapıyorum bağırsak sağlığımı buna bağlıyorum.Türkiye de yaşayanlar probiyotik yoğurt mayasını şok marketler de bulabilirsiniz “doğadan” markası ben gebelik başından beri yanımda getirdim yurtdışında yaşıyorum onu yoğurt yaptım kendime pastörize sütle belki isinize yarar…
bambiriver11 didemkose benimde son 2 haftam kaldı geri sayım başladı valla sayılı gün su gibi geçiyor evde daha rahat olurum inşallah