Benim ikili testim yüksek riskli çıkmıştı, doktorum fetal DNA ve amniyosentez den birini yapalım demişti ben amniyosentezi seçip yaptırdım ama fetal DNA ile ilgili söylediklerini size söyleyeyim %95 sonuç veriyor, 6 kromozom bakarsak 6 bin civari hepsine bakarsak 9 bin lira demişti ve cerrapasaya yolluyorlarmis orda inceleniyormus artık sadece yurt dışında yapılmıyor ülkemizde de varmış. Başka bi yerden de fiyat almıştık o da 250 dolar demişti.