Iremco12 Merhaba, doğru evet aslında Eylül’de başlayacaktı ama benim duygusallığım engel oldu maalesef, e kardeşi de Şubat’ta gelecek biraz geç kaldık bu saatten sonra zorlanır, o yüzden sanırım dediğiniz gibi ya biran önce kreşe yazdırıp alışma sürecini doğumdan önce halletmek gerekiyor ya da seneye ertelemek❤️🩹