Tuba_a canım 36. Haftadan sonra vücudun o kadar yorgun düşüyor ki normalde korksan bile doğurmak için dua ediyorsun. Hele 38. Haftadan sonra günler geçmiyor kafa olarak hep artık doğurayım diyorsun olmadıkça daha da doğum konusunda rahatlıyorsun bence. Yani bende öyle oldu artık o bıkkınlıkla yeter ki doğsun ne olursa diyorum. Çatı muayenesi de iki defa oldum korkulacak bişey değil gerçekten kendini kasmaman gerekiyor zaten ebe eline bi jel sürüyor ağrı yapmasın diye sakin kalırsan acı filan yok sadece sonuçta eliyle muayene ediyor onun verdiği tuhaf his var 😅 başka da en fazla acısı iğne gibidir belki iğne dhaa çok acıtıyor diyebilirim . Bakıyorum diyor iki saniye sürmüyor bile. Gözünde hiç büyütme. Bak benim 40. Haftam bitti şuan öyle bi dua ediyorum ki Allah ım kolay ve normal bi doğum olsun sağlıkla kavuşayım diye hiç zorluğu falan aklıma gelmiyor