n1saa Selam kızlar 39 haftalıgız ve nst de sancımm 70-80 arası cıkıyo sizlerde nasıl cıkıyodu doğuma yakın normalde hep 20 altı cıkardı ama bugn 70-80 altına düşmedi hic🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Dr beklerken psot acam dedim smkskskskxhx