Kızlar 12+3 oldum bugün afedersiniz çok özür diliyorum büyük tuvalete çıktım kabızlık sorunu var demir ilacı falan kullanıyorum tuvaletim simsiyahtı çok korktum bu ikinci oldu ne yapmam lazım kötü bişey mi başına gelen var mı hastaneye gideyim mi napayım takıntılı ve panik atağı olan biriyim korkuyorum